Často kladené otázky - FAQ

Pre lepšiu orientáciu v našom obchode sme pre Vás pripravili zoznam otázok, ktoré sa nás často pýtate. Pred nákupom Vám odporúčame prečítať si nasledujúce riadky. Odpovede sme sa snažili formulovať jednoducho a výstižne. Otázky budeme postupne dopĺňať.  

Ako nakúpiť vo Vašom eshope?

Proces nakupovania v našom e-shope TabletStore.sk sme sa snažili čo najviac zjednodušiť. Pre nákup sa nemusíte registrovať a v podstate od prvého kliknutia môžete nakupovať - položku pridáte do košíka kliknutím na tlačidlo s obrázkom nákupného vozíka. Potom Vám už len stačí kliknúť na ďalšie tlačidlo v pravej hornej časti stránky, čím sa do košíka dostanete a môžete jeho obsah upravovať, pridávať či uberať počet objednaných položiek atď. Ak nie ste u nás registrovaný zobrazí sa Vám stránka kde je nutné vyplniť správne jednotlivé položky. Ak si neželáte faktúraciu na firmu, políčko "Firma" pokojne vynechajte. Dávajte prosím pozor na zaškrtnutie políčka "Doručovacie údaje sú rovnaké ako fakturačné" 

Musím sa pred nákupom u Vás zaregistrovať?

Nie - pre nákup nie je nutné zaregistrovať sa. Výhoda registrácie však spočíva v tom, že pri ďalších nákupoch už nebudete musieť vypĺňať svoje doručovacie ani iné údaje a taktiež viete sledovať históriu svojich objednávok. 

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne?

Áno - Osobný odber tovar u nás je možný a spája sa s tou výhodou, že zaň neúčtujeme žiadny poplatok, to znamená, že je to jednoduchá cesta ako ušetriť za poštovné. Dovoľujeme si Vás však upozorniť na 2 zásadné podmienky: 

  • tovar je nutné zaplatiť dopredu prevodom na náš účet (nevlastníme pokladňu a nemôžeme prijímať platby v hotovosti
  • Pred vyzdvihnutím tovaru na našom odbernom mieste na Majerníkovej ulici č. 1/B v Bratislave je nutné sa telefonicky dohodnúť na čase vyzdvihnutia na čísle: 0905288885

Odkiaľ pochádza váš tovar?

Náš tovar pochádza len od overených a oficiálnych distribútorov - tovar nedovážame z Číny ani iným spôsobom zo zahraničia. Na všetko náš ponúkaný tovar sa vzťahuje bežná 2 ročná záruka (ak nie je uvedené viac). Nákupom u nás máte istotu, že tovar, ktorý si kúpite je kvalitný a spĺňa určité kvalitatívne požiadavky. 

Dá sa u vás platiť v hotovosti pri prevzatí tovaru?

Od začiatku roku 2012 to bohužiaľ nie je možné, keďže nevlastníme potrebnú registračnú pokladňu - tá sa nám vzhľadom k tomu, že prevádzkujeme len internetový obchod neoplatí. Tovar si však u nás môžete vyzdvihnúť na odbernom mieste na Majerníkovej ulici č. 1/B - avšak až po predchádzajúcej platbe na náš bankový účet.

...Ak máte ďalšie otázky, radi Vám ich zodpovieme - stačí sa nás opýtať na info@tabletstore.sk